nemEDI til Odoo

Odoo

nemEDI har i samarbejde med den danske Odoo-partner Odoo House udviklet EDI-modulet til nemEDI til Odoo. Modulet er relativt nyt og er i rivende udvikling, så ring og hør om det understøtter det behov for EDI, som du står med. Hvis det ikke kan det, du har behov for, kan vi altid få det på ønskesedlen. Det er vores kunders behov, der styrer i hvilken rækkefølge, vi udvikler tingene.

 

Du kan downloade modulet fra Odoo's shop, så du kan prøve det, inden du køber.

 

Nedenfor kan du se eksempler på, hvad nemEDI til Odoo kan i dag.

 

 

Indgående EDI
(f.eks. hvis du får en ordre)


Hvis du skal modtage en EDI-ordre fra en kunde, foregår det helt automatisk.

 

Når nemEDI til Odoo er sat op til jeres Odoo, vil de ordrer, der bliver sendt til jer i første omgang lande på vores server, hvor de behandles. Når de er behandlet, bliver de automatisk sendt over til jeres Odoo, hvor de bliver indlæst som salgsordrer, så de er klar til, at du kan behandle dem. Hvis du ønsker det, kan vi sætte systemet op til at sende dig en mail, når der bliver indlæst en ordre i Odoo.

 

 

Udgående EDI
(f.eks. hvis du skal sende en faktura)

 

Når du har ekspederet dine ordrer, fakturerer du dem i Odoo. Når du opretter en faktura til en af de kunder, du kører EDI med, bliver fakturaen sendt fra jeres Odoo til vores server, hvor den bliver behandlet og omformet til kundens EDI-format. Når fakturaen er klar i det rigtige format, sendes den automatisk til kunden.

 

Det eneste du skal gøre er altså at oprette fakturaen, så går resten af sig selv.

 

 


nemEDI til Odoo understøtter også andre scenarier end det der er beskrevet ovenfor, og vi udbygger løbende modulet, så hvis du har brug for andre muligheder, så giv os et ring og hør.

Se prisen for nemEDI til Odoo her.

 

Hvis du har brug for en EDI-løsning til jeres Odoo, så tag kontakt til os og hør om ikke vi kan hjælpe dig.