nemEDI til Uniconta

uniconta logo

nemEDI til Uniconta er den ideelle løsning på dit EDI-behov, hvis du anvender Uniconta. Det er lige meget hvilket EDI-format, du har behov for at anvende, da nemEDI-løsningen understøtter alle EDI-formater inkl. EDIFACT, X12 og OIOXML/OIOUBL.

nemEDI til Uniconta er relativt ny og er i rivende udvikling, så kontakt os og hør, om modulet understøtter det behov for udveksling af dokumenter, som du har. Hvis ikke, så kan det blive det næste, vi udvikler, da det altid er kundernes behov, der styrer, vores prioritering.

Nedenfor har vi skitseret nogle eksempler på, hvad nemEDI til Uniconta kan.

 

 

Indgående EDI
(f.eks. hvis du får en ordre)


Hvis du skal modtage EDI-filer fra en kunde, der gerne vil sende dig indkøbsordrer som EDI, foregår det helt automatisk.

Når nemEDI til Uniconta er sat op til dig, vil de EDI-ordrer, der kommer til dig fra din kunde, blive behandlet på vores server. Herfra bliver de automatisk indlæst direkte i din Uniconta, uden at du skal foretage dig noget. Ordren bliver lagt som en salgsordre i Uniconta, så den er klar til, at du kan levere den. Vi kan også sætte systemet op til at sende dig en mail, hver gang vi lægger noget nyt ind i din Uniconta.

Udgående EDI
(f.eks. hvis du skal sende en faktura)


Når du har ekspederet en ordre, opretter du en faktura i din Uniconta. Når du opretter en faktura til en af de kunder, du skal sende til på EDI, trækker nemEDI til Uniconta en kopi af fakturaen ud af din Uniconta og omdanner den til det rigtige EDI-format til kunden. Det eneste du skal gøre er, at oprette fakturaen som du normalt ville gøre, så går resten af sig selv.


nemEDI til Uniconta understøtter også andre dokumenttyper, og udvikles konstant efterhånden som vore kunder kommer med nye ønsker. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis dit behov ikke er beskrevet.

nemEDI til Uniconta kan naturligvis også kombineres med vores nemLabel løsning til udskrift af f.eks. pallelabels.

Vi hjælper dig i gang


Når du indgår en aftale med nemEDI ApS om en nemEDI til Uniconta, påtager vi os opgaven, forstået på den måde, at vi vejleder dig i hvordan du f.eks. skal oprette kunder og varer i Unicionta, så de passer med det EDI-setup vi skal lave, og vi opsætter indlæsning og udlæsning mod Uniconta. Vi sørger selvfølgelig også for al kommunikation med den EDI-partner, du skal udveksle EDI-filer med. Det kan f.eks. være i forbindelse med, at vi skal have godkendt de filer, vi sender til dem. Vi forsøger at forstyrre dig så lidt som muligt, men vi inddrager dig selvfølgelig i det omfang det er nødvendigt. Det er vores måde at sørge for at du kan bruge din tid på det du er den bedste til; at drive forretningen.

 

Se prisen for nemEDI til Uniconta her

Hvis du har behov for EDI til din Uniconta løsning, så udfyld kontaktformularen nedenfor.

Du kan også sende os en mail på info@nemedi.dk eller slå på tråden på telefon 6089 7755, så finder vi ud af, hvordan vi bedst kan hjælpe dig.