autoEDI – den avancerede løsning

Hvis du har mere end omkring 20 transaktioner om dagen, eller hvis du bare gerne vil have en løsning, der fungerer fuldstændigt automatisk, sådan at filerne automatisk bliver indlæst i dit økonomisystem, og at de filer der skal sendes automatisk dannes og sendes – så er autoEDI den rigtige løsning.

Bygger på automatiserings software
autoEDI løsningen bygger på en softwarepakke til automatisering af forretningsprocesser (Business Process Management). Den softwarepakke vi anvender er TaskCentre fra Orbis Software. Sammen med vore unikke EDI værrktøjer til TaskCentre giver det en fantastisk fleksibel komplet EDI løsning, der understøtter alle formater, ikke kun almindelige EDI formater som EDIFACT, X12 og OIOXML/OIOUBL, men også alle mulige former for XML, fastlængde og komma- eller tab-separerede filer.

Beskrivelse af EDI-filer
Mapning af EDI-filer klares hurtigt i den interactive EDI editor, hvor du ved hjælp af “drag and drop” hurtigt kan opbygge din mapning. Hvis du har eksempel-filer fra din forretningspartner, kan du importere dem, og kan – bogstaveligt talt – være klar til at køre EDI i løbet af ganske få timer. Hvis du lærer selv at mappe EDI filer, slipper du også for at skulle betale os for det, så på den måde kan den udvidede løsning på lang sigt blive billigere end standardløsningen, især hvis du har mange forretningspartnere, eller skal sende EDI i alle mulige forskellige formater.

Integration til økonomisystem
Integrationen til dit økonomisystem klares med TaskCentre’s ERP Connectors, der kan arbejde sammen med en mængde økonomisystemer som f.eks Navision, SAP Business One og mange flere. Kontakt os for at høre om vi kan integrere med dit økonomisystem. På grund af TaskCentre’s fleksible opbygning er du ikke begrænset til f.eks. blot at fortolke en indkommende EDI fil og læse den ind i økonomisystemet. Du kan også udføre en masse andre opgaver automatisk i forbindelse med at du modtager en EDI fil, f.eks. kan du sende en mail med indholdet af EDI filen, eller starte et workflow, hvis du ønsker filen skal godkendes inden den læses ind i økonomisystemet. Det er kun fantasien, der sætte grænsen.

Labels
autoEDI kan naturligvis også kombineres med label udskrift eller automatisk afsendelse af rapporter eller pakkelister. Listen af de integrationsløsninger vi kan lave er næsten uendelig.

Installeres på din egen server
TaskCentre og EDI værktøjerne installeres normalt lokalt på Jeres egen server, men kan også anvendes i et hosted miljø. Kontakt os for at diskutere dine muligheder for at anvende TaskCentre og vores EDI værktjer i din virksomhed.

Udfyd kontaktformularen, kontakt os på info@nemedi.dk eller ring 6089 7755 og hør om vi kan levere en autoEDI løsning til dit økonomisystem.


Kunde-eksempler
Safilo Nordic valgte en nemEDI løsning da de skulle udveklsle EDI filer med Magasin. Safilo sender følgesedler og fakturaer til Magasin.
Illums Bolighus valgte en nemEDI løsning, da de skulle vælge EDI infrastruktur. nemEDI håndterer al EDI for Illums bolighus.
Footmark ApS valgte en autoEDI løsning da de skulle automatisere deres EDI funktioner. Footmark ApS udveksler EDI filer med bl.a. Dansk Supermarked.
Gråsten Fjerkræ A/S valgte en nemEDI løsning da de skulle sende EDI fakturaer for direkte leveringer til Supergros
Estrella AB valgte en webEDI løsning da de skulle sende EDI fakturaer for direkte leveringer til Dansk Supermarkeds butikker.
Kontakt os

Din meddelelse blev sendt. Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt. Tak

nemEDI ApS
Magtenbøllevej 121
5492 Vissenbjerg


email: info@nemedi.dk
telefon: 6089 7755
-->