FAQ

FAQ . Almindelige spørgsmål
Spørgsmål: Jeg vil gerne have en nemEDI løsning. Hvad skal jeg betale ud over de faste gebyrer, der er nævnt i prislisten?

Svar: Ingenting.

Spørgsmål: Jeg overvejer en webEDI løsning, men jeg skal også bruge en dokumenttype, der hedder DESADV. Jeg ved ikke hvad det , men er det noget men kan med webEDI?

Svar: Det kan man. webEDI understøtter de oftest brugte EDI formater, og flere af de mere sjældne kommer til efterhånden.

Spørgsmål: Jeg vil gerne have en nemEDI. Hvilke økonomisystemer kan I samarbejde med?

Svar: Hvis dit økonomisystem kan danne en fil med den/de bilag der skal sendes og hvis dit økonomisystem kan indlæse et bilag fra en fil kan vi samarbejde med det. Vi kan programmere alle filformater, både indgående og udgående. Det eneste der kræves er, at de nødvendige oplysninger er i filen, og at vi kan få en beskrivelse af filen.

Spørgsmål: Hvordan kan I gøre det så billigt; de andre jeg har spurgt har været meget dyrere?

Svar: Vi kan selvfølgelig ikke svare på hvorfor de andre er dyrere, men vi er så billige fordi vi bruger nogle innovative løsninger og tænker lidt “ud af boksen” for at holde priserne nede.

 


Kunde-eksempler
Safilo Nordic valgte en nemEDI løsning da de skulle udveklsle EDI filer med Magasin. Safilo sender følgesedler og fakturaer til Magasin.
Illums Bolighus valgte en nemEDI løsning, da de skulle vælge EDI infrastruktur. nemEDI håndterer al EDI for Illums bolighus.
Footmark ApS valgte en autoEDI løsning da de skulle automatisere deres EDI funktioner. Footmark ApS udveksler EDI filer med bl.a. Dansk Supermarked.
Gråsten Fjerkræ A/S valgte en nemEDI løsning da de skulle sende EDI fakturaer for direkte leveringer til Supergros
Estrella AB valgte en webEDI løsning da de skulle sende EDI fakturaer for direkte leveringer til Dansk Supermarkeds butikker.
Kontakt os

Din meddelelse blev sendt. Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt. Tak

nemEDI ApS
Magtenbøllevej 121
5492 Vissenbjerg


email: info@nemedi.dk
telefon: 6089 7755
-->